الخميس، 13 سبتمبر 2018

الاوراق المطلوبة وشروط التقديم التعليم الالكتروني المدمج جامعة اسوان


يعلن مركز التعليم المفتوح بجامعة أسوان عن بدء التقدم 
للحصول علي بكالوريوس التعليم الالكتروني المدمج
بالشراكة مع جامعة عين شمس 
اعتبارا من 13/9/2018 وحتي 13/10/2018



للبرامج الاتية:-

1- برنامج كلية الزراعة 

- برنامج كلية التجارة ( محاسبة - وحاسب الالي )






الاوراق المطلوبة :-

- شهادة المؤهل الدراسي
- عدد 6 صور شخصية 
- صورة البطاقة الشخصية
- شهادة الميلاد كمبيوتر
- الموقف من التجنيد بالنسبة للذكور

شروط الالتحاق :-

- ان يكون الطالب المتقدم حاصل  علي ثانوية عامة او ما يعادها او مؤهل عالي.
- مررور خمس سنوات او اكثر علي المؤهل المتوسط ( دفعة 2013 وما قبلها ).

ملحوظة هامة : سيتم تفعيل التسجيل بالبرامج المذكورة حين اكتمل العدد 100 دارس في البرنامج الواحد

المختص عن التسجيل : ا/ سيد جمعة علواني - مسئول التسجيل 
موبايل : 01150670001

هناك 20 تعليقًا:

  1. المصاريف كام وانا ليا 8 سنين متخرج

    ردحذف
  2. فين عنوان الجامعه عشان ااقدم

    ردحذف
  3. انا حاصل ع ثانويه عامه 2014 ينفع ولا لا

    ردحذف
  4. في تقديم السنه دى 2019

    ردحذف
  5. انا حاصل على دبلوم صنايع 2015 ممكن اتقبل ولا

    ردحذف
  6. ايه الكليات المتاحه انا دبلوم تجاره عام 2003

    ردحذف
  7. ايه الكليات المتاحه انا دبلوم تجاره عام 2003

    ردحذف
  8. التقديم شغال حاليا ارجو الرد؟؟

    ردحذف
  9. العنوان بالظبط فين فأسوان من فضلك

    ردحذف
  10. 2019 ثانويه عامه علمي مينفعش

    ردحذف
  11. حاصل على دبلوم صنايع سنة 2011

    ردحذف
  12. حاصل على دبلوم صنايع سنة 2011

    ردحذف
  13. حاصل على دبلوم صنايع سنة 2011

    ردحذف
  14. انا حاصل على معهد فني صناعي كهرباء أسوان دفعة ٢٠١٣ و٢٠١٥ تخرج

    ردحذف
  15. هل تقبل ثانويه عامه ٢٠٢١ و ما هو المجموع المطلوب الالتحاق بكليه التجاره

    ردحذف
  16. ممكن الوتس للاستفسار

    ردحذف
  17. انا حاصله ع دبلوم تجاره السنادى هينفع اقدم ام لاء

    ردحذف